Vi tar fram kraften i dig för vi sitter själva på beställarsidan som ni, det är därför vi har en division som är en kommunikationsbyrå.

  1. Första steget träffar ni vår kommunikationsdel från vår byrå. Det må hända att det låter banalt och självklart men vi tror på att vi först måste kommunicera på ett metodiskt sätt med varandra för att förstå varandra. ”..ett glas med vatten kan uppfattas från flera håll”. Detta resulterar i att vi får fram Varför vill vi göra Vad till Hur. Det är oerhört vanligt att man går direkt på ”hantverket” för att det är det roligaste men utan att ta ut en rutt som när vi seglar är det stor risk att vi missar målet. Denna funktion underskattas i dagens industrier och den är som mest komplex då kommunikationen är Intern som sedan skall blir Extern.
  2. Sedan tar vi tag i Vad som skall göras och då kommer Mediedelen in från vår byrå och realiserar fram förslagen och breder ut ”rutten för seglatsen” som kopplar an till era känslor inför målet.
  3. När ni sedan har fått känna efter hur målet kommer att bli ur ett holistiskt perspektiv låter vi byråns nätverk och funktioner skapa produkten.

Därför är vi primärt en kommunikationsbyrå, som agerar agilt.